ik ben afgelopen zaterdag al eens polshoogte gaan nemen in en rond Sint-Truiden ivm de komende rit.
Nu blijkf ik over met 2 mogelijke routes.
Bloesemroute : samenkomst op het marktplein van Sint-Truiden.
Dit traject biedt het meest kans op het aanschouwen van bloesems.
Eventuele nadelen :
- het zou kunnen zijn dat er enorm veel volk rondloop/rondrijdt,
- we hebben deze route al eens gereden in 2003
- Sint-Truiden ligt niet dicht bij een autostrade
Haspengouw route III : samenkomst aan de afrit Bilzen langs de E313.
Dit is (voor mij toch) een onbekend stukje rustiger Haspengouw.
Eventuele nadelen :
- we moeten iets verder bollen
- er zijn (waarschijnlijk) minder bloesems te zien
Dus nu mijn vraag:
Welke optie kiezen we
