





Bruno schreefColonWie gaat er dit jaar naar silverstone voor MG Live ?
http://www.mglive.com/
T'is lang geleden, dus het kriebelt weer. Ik denk dat, mits ik Inge zo gek krijg, dat ze mee gaat, de ZT-T voor dit event eens zal worden ingezet.
- Bruno (OV)
-

Wiellem schreefColonZie alleen weinig tot geen F of TF'jes zijn die niet aanwezig?



Kasper schreefColonWiellem schreefColonZie alleen weinig tot geen F of TF'jes zijn die niet aanwezig?
Op Silverstone bestaat sinds een jaar of 4 het grootste aantal bezoekende MG's uit autos van het F register. Ook staan de specialisten er bijna allemaal en is er nog ieder jaar een cup competitie waarin de gemodificeerde en standaard F's het opnemen tegen ZS-jes.

ErikB schreefColonKasper schreefColonWiellem schreefColonZie alleen weinig tot geen F of TF'jes zijn die niet aanwezig?
Op Silverstone bestaat sinds een jaar of 4 het grootste aantal bezoekende MG's uit autos van het F register. Ook staan de specialisten er bijna allemaal en is er nog ieder jaar een cup competitie waarin de gemodificeerde en standaard F's het opnemen tegen ZS-jes.
R .... ZR-etjes
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.