Van 9 tot 11 juli heeft dit jaar de tweejaarlijkse, Le Mans Classic plaats, het is een uniek auto evenement waar je tal van vergane glories kan bewonderen en beter nog aan t'werk zien....maar ook naast en rond het circuit valt van alles te beleven, bezoek aan de paddock's onwaarschijnlijk vele clubs (al ooit een 15 tal GT 40's samen gezien?) enz...
Oordeel zelf ;
www.lemansrace.com/department.html?...L ... %20Classic - Verenigd Koninkrijk
Ik dacht misschien dat mochten er enkele forumers interesse tonen, dit super-event eventueel in samenwerking met zowel MX-5 mazda's en 944 Porsche's (hiervoor hebben we een eigen Belgisch clubje gesticht...) te bezoeken, in clubverband mag je dacht ik iets korter bij t'circuit kamperen, en wat een bont allegaartje....; MGF-MX-5-944......
We hebben nu nog wel wat tijd, maar als er interesse voor is dan verneem ik het graag, kwestie van hier een zicht op te krijgen.