BUTTON_POST_REPLY 134 berichten
1000 bochten weekend (10 tot 12 september 2010)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    1000 bochten weekend (10 tot 12 september 2010)

    door lucas » za okt 17, 2009 10:38 pm

    Ook voor 2010 wordt er door ons (Jos en Lucas) een MGF weekendje ingericht ; de voorbereidingen hiervoor zijn reeds gestart....
    het 1000 bochten weekend.

    Wanneer ?
    vrijdag 10 september tot zondag 12 september 2010
    Waar ?
    Duitsland, streek van de Eifel - Moezel en stukje Rijngebied
    Hotel ?
    hotel dat voldoet aan onze "wensen" ttz. centrale lokatie, landelijk gelegen, kleinschalig, hotelbar, veilige gereserveerde slaapplaatsen voor de MG's, lekker eten...
    http://www.parkhotel-am-schloss.de/standardframe.htm
    AfbeeldingHet hotel ligt in de HochEifel in omgeving van Mayen (Nürburgring op 15 minuten en Cochem op 30 minuten rijden).
    Verblijfskosten hotel ?
    220 euro per koppel (dit is voor 2 overnachtingen met ontbijtbuffet)
    180 euro voor alleenstaande (idem)
    Het ontbijt en het diner wordt gezamelijk genomen (aan 1 grote tafel)
    Diner (avondmaal) : uit praktische overwegingen hebben we gekozen voor de 2 diners met "hete steen" of "heissen Stein" te nemen
    AfbeeldingHet gekozen hoofdgerecht (vlees of vis) maak je dan zelf klaar op een hete steen (300°)
    Na het diner kunnen we mekaar verder ontmoeten en sterke verhalen vertellen in de hotelbar.
    Andere kosten ?
    hou er rekening mede dat er ook 3 x geluncht wordt, dat er een (te betalen) bezienswaardigheid wordt bezocht.....
    Programma?
    Het programma wordt terplaatse medegedeeld
    Aantal deelnemende MG's ?
    10 MG's ... de heen en terugreis alsmede de ritten ter plaatse worden in colonne gereden (zonder roadbooks)
    Nota : alle ritten zijn in het Garmin GPS systeem gebracht.... indien gewenst kan het Garmin bestand per mail aan de deelnemers bezorgd worden (Garminbestanden zijn niet compatibel met niet Garmin GPS systemen)
    Samenkomst?
    We komen samen op de autostradeparking te BARCHON (Aire de Tignée)van de E40 Luik(Liége) richting Aken (Aachen) gelegen tussen afrit 36 en 37 (deze parking is voorzien van een Shell tankstation en een restaurant)
    Samenkomst : 9u45
    Vertrek : 10u30 starten we met de heenroute
    Nota : gelieve het vertrek aan te vatten met een volle benzinetank (er zijn geen benzinestations onderweg)
    De organisatie,
    Jos en Lucas
    Laatst bijgewerkt door 8 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za okt 17, 2009 10:41 pm

    Lijstje deelnemers 1001 bochten
    1.Jos en Nathalie
    2.Lucas en Danielle
    3.Erwin en Aline
    4.Luc en Veerle
    5.Erik en Fran
    6.Cédric en Nathalie
    7.Bruno en Inge
    8.Kasper en Marion
    9.Paul
    ....
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 01, 2009 8:57 pm

    Nog deelnemers ?
    1x, andermaal ... :wink:
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    door RemcovanKuilenburg » zo nov 01, 2009 8:59 pm

    lucas schreefColonNog deelnemers ?
    1x, andermaal ... :wink:


    Wie is andermaal :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Heinrich
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 418
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 9:41 am
    WoonplaatsCOLON Rozenburg, Nederland

    Ver weg

    door Heinrich » za nov 14, 2009 3:42 pm

    Het is nog ver weg, maar zet ons (peter&Elma) er bij.

    GR Peter
    MGF VVC rood, ttb 52MM K&n Filter. wind screen
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo nov 15, 2009 10:09 pm

    Lijstje deelnemers 1001 bochten
    1.Jos en Nathalie
    2.Lucas en Danielle
    3.Erwin en Aline
    4.Luc en Veerle
    5.Erik en Fran
    6.Cédric en Nathalie
    7.Bruno en Inge
    8.Kasper en Marion
    9.Paul
    10.Peter en Elma
    ...
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za dec 12, 2009 8:44 pm

    Kamers (9 tweepersoonskamers en 1 éénpersoonkamer) met ontbijtbuffet zijn vandaag gereserveerd.
    Ingeval van onvoorziene omstandigheden kunnen we de gereserveerde kamers nog zonder kosten annuleren tot uiterlijk 15 juli 2010.
    Voor het diner (avondmaal) laten we iedere deelnemer de vrije keuze... er zal steeds uit een 3 tal gerechten kunnen gekozen worden (ttz keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdschotels, ...)
    We hebben gekozen voor de "a la carte formule" ipv halfpension.
    Verdere info wordt later per mail gericht aan iedere deelnemer.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » za dec 12, 2009 9:41 pm

    mooi zo....
    hoeveel dagen nog aftellen?
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » za dec 12, 2009 9:45 pm

    :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
    MGF Co-pilote
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jan 10, 2010 8:19 pm

    Adrian en Dawn vroegen om alsnog een plaatsje te reserveren voor dit evenement. T'wordt dus een internationaal evenement.

    Bruno op Bruce zijn i-phon
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jan 11, 2010 9:07 am

    Bruce schreefColonAdrian en Dawn vroegen om alsnog een plaatsje te reserveren voor dit evenement. T'wordt dus een internationaal evenement.

    Bruno op Bruce zijn i-phon


    Een extra 2 persoonskamer werd ondertussen aangevraagd ... en hotel heeft bevestigd !!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma jan 11, 2010 11:40 am

    Lijstje deelnemers 1001 bochten

    1.Jos en Nathalie
    2.Lucas en Danielle
    3.Erwin en Aline
    4.Luc en Veerle
    5.Erik en Fran
    6.Cédric en Nathalie
    7.Bruno en Inge
    8.Kasper en Marion
    9.Paul
    10.Peter en Elma
    11.Adrian en Dawn
  • Adrian Clifford
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON ma jan 08, 2007 11:18 am
    WoonplaatsCOLON Leigh on Sea Essex UK
    CONTACTCOLON

    door Adrian Clifford » wo jan 13, 2010 3:41 pm

    Hi all, any details that I can understand ?

    It seems that we had a few glasses of wine too many in the Colonie and we are coming to join you !

    Should be fun, we know you all anyway, hope you don't mind speaking a few words of English over the weekend :?

    I've asked Lucas for a meeting point and time as we need to get our ferry in to Dunkerque, are you travelling there together ?, if not, we can easliy meet you there on Friday.
    an MG is for life, not just for Christmas.
    events@mgccangliacentre.org.uk
    TF150 80th anniversary in Pearl Black #835/1600. Piper 4-2-1 manifold, Piper Sports-cat, Daytona, Vader cold-air, Bilstein shock absorbers and Z & F re-map, at 124 db, Pearl is officially noisy.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo jan 13, 2010 4:36 pm

    Very happy that you join us the weekend!!!
    MGF Co-pilote
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jan 13, 2010 7:48 pm

    GREAT ! happy to see you both join us for the 1001 turns :thumbsup:


    Last year this weekend was the best driving experience we had.
    we will continue the Dutch language course :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 134 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten