Ik heb onlangs, in een zoektocht naar rode fiat coupé achterlichten (vraag niet wat ik van plan ben) in contact gekomen met een van de belgische leden van de fiat coupé club. Ik denk dat we buiten de achterlichten
Ik stelde voor om eens een meet and greet te houden. Ze waren er wel voor te vinden. ´t zou voor sommigen onder ons mooie broer/zus foto´s opleveren nietwaar Erik
De carting zou ergens tegen de grens in Belgikske plaatsvinden. A´pen of Limburg waarschijnlijk. En zoals sommige volcano*F*´n onder ons, houden sommige coupes ook een winterslaap
De planning is eind februari. Wie heeft er zin in om de coupers een poepje te laten ruiken!!
laat het weten,
cheers,
jupke.
Indien we in colomme rijden kanik wel de nederlandse contacten aanspreken om in F/coupe konvooi naar België te spurten




