op 12 aug 2009 is het vrij rijden op zolder, voor mensen met een pasje van eranracing of skylimit.
ik ga in elk geval mijn mgf is proberen op het circuit en ronald van op het forum ook denk ik.
meer hierover op deze site http://www.skylimitevents.be/
grtz
mrcarribean


