






Bruno schreefColonIs het mogelijk misschien in het vervolg ook een kleine aankondiging (reminder) vóór het evenement te maken alhier, zoals we altijd doen ?Misschien dat er dan nog meer forumvolk opdaagt. Zelfs ik was het gewoon vergeten

lucas schreefColonBruno schreefColonIs het mogelijk misschien in het vervolg ook een kleine aankondiging (reminder) vóór het evenement te maken alhier, zoals we altijd doen ?Misschien dat er dan nog meer forumvolk opdaagt. Zelfs ik was het gewoon vergeten
Wij hebben er aan deelgenomen en het posten van onze foto's was louter bedoeld om MG's te tonen.
En behoedzaam willen we de één of de andere MG club niet extra belichten.
Zoals jullie weten is er meer dan één MG club in België en voor hun evenementen en aktiviteiten kan ik jullie best verwijzen naar hun website


lucas schreefColonEn behoedzaam willen we de één of de andere MG club niet extra belichten.
Zoals jullie weten is er meer dan één MG club in België en voor hun evenementen en aktiviteiten kan ik jullie best verwijzen naar hun website
LEBLAR schreefColonMaar ook voor clubleden kan een reminder geen kwaad. Toch?

Bruno schreefColonBegrijpelijk, maar t'mag wat mij betreft ook best onder "non MG content" worden gepost bv. in de stijl van : MG club "X" heeft evenement "X" gepland op die dag, en ik ga erheen. Het evenement is leden only of niet.....LEBLAR schreefColonMaar ook voor clubleden kan een reminder geen kwaad. Toch?
Inderdaad !

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.