BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1
Europarit 2010
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Europarit 2010

    door Tukker » do jul 09, 2009 5:00 pm

    De Europarit zal worden verreden op 9 t/m 13 juni 2010

    Opgave is mogelijk via de website http://www.europarit.nl.

    Dit jaar zal de route door de Zwitserse en Franse alpen worden uitgezet.
    Nadat de betaling binnen is wordt het start nummer toegekend.

    Inhoud:
    oefenrit op een zondag in Mei.
    verplichte info avond op een Dinsdag.
    9 Juni s'avonds technische keuring in de startplaats.
    Rit 10 t/m 13 Juni
    13 Juni finisch in Hellendoorn
    prijsuitreiking op een Dinsdagavond


    De start vindt plaats in de Alpen waardoor je ook een paar dagen eerder kan aanrijden voor een vakantie.

    Kosten 2010 zijn nog niet bekend maar zal niet veel verschillen met 2009 denk ik.

    Kosten 2009(info site)

    De Europarit is vijf dagen genieten van autorijden door Europa op basis van half pension. (3000 Km.)
    Meedoen aan de Europarit kost 390 Euro per persoon.

    (Let op: Bent u geen lid van de ASVH dan betaalt u 450 Euro per persoon. ASVH Lidmaatschap kost 21 Euro per jaar per persoon.)

    Wat krijgt u voor uw geld
    Deelname aan het klassement met alle bijbehorende faciliteiten. Een geweldige route en een gezellige goed georganiseerde rit inclusief:
    4 overnachtingen,
    4 keer een goed ontbijt en
    3 keer een voedzaam en lekker diner.
    Bovendien krijgt ieder equipe
    Een rallyschild
    Een jaarschild
    6 routeboeken
    5 x controlekaarten
    Een reglement in boekvorm
    2 equipefoto’s
    1 dvd (video) van de verreden Europarit



    Het is mogelijk om aan te geven dat je met een ander equipe in het zelfde hotel wilt overnachten.

    Je hebt de keuze uit een toer of sport klasse die iets meer foto's en kaartlees mogelijkheden krijge voorgeschoteld.

    De sportklasse kent ook karresporen dus iets minder geschikt voor onze MG's denk ik.

    Ik ga dit jaar niet mee maar liefhebbers kunnen hier even een lijstje starten.
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
BUTTON_POST_REPLY 1 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten