Geplukt van het mg-r forum:
--------------------------------------------------------------
DIT VOND IK OP CAR TUNING FORUM
EN DACHT GELIJK AAN JULLIE
DUS LEES MAAR EN KIJK MAAR
GROETJES RICARDO
_____________________________________________________________
We hebben een oproep gekregen van een Belgische televisiezender, die een programma over car tuning gaat maken.
Het wordt een serie van 13 afleveringen, met de bedoeling de tuning scene echt in een positief daglicht te stellen en dan ook de beauties ervan met hun eigenaar aan het woord en in beeld te laten, het budget dat zij spenderen, etc.
Hiervoor zoeken zij mensen met een getunde wagen dewelke interesse hebben om op TV te komen met hun hobby (wagen).
Hoe meer hoe beter, teneinde een mooie collectie van tuning cars te hebben en hun eigenaars.
De opnames zouden van start gaan eerste week januari waarin ze ter plaatse bij de eigenaars langs gaan.
Wie hierin interesse heeft graag even een mailtje sturen naar mij (
Jesse@cartuningforum.com) met je contact gegevens, dan geef ik deze door aan de organisatie.
Enige vereiste is dat je begin januari ergens overdag tijd kunt maken, omdat het beeld met natuurlijk licht veel beter is.
Ik hoop dat we een leuk groepje bij mekaar kunnen krijgen!
Latibo Production Company
http://www.tv-id.be
http://www.7days.be