Afgelopen woensdag kreeg ik op het forum van themgzr.co.uk een pb van een Brit die voor't werk in België woont.
Luik om precies te zijn.
Omdat zijn werk er hier binnenkort opzit kan hij in Juni terug naar de UK gaan.
Nu vroeg hij zich af of er enige meetings waren van MG- of Rover-rijders nog vóór hij terug gaat en ik had hem beloofd het eens voor te stellen op de 2 andere forums waar ik lid van ben.
Het zou hem leuk lijken eens een meet te hebben met Nederlandse/Belgische MG-Rover-rijders
Omdat hij in Luik woont is hij wel bereid een eindje te rijden, zo is het zuiden van Nederland geen probleem voor hem. Veel verder richting Midden of Noord Nederland ziet hij al minder zitten.
Vandaar: enige animo hierrond?



