Meerbepaald in de indoorskipiste "Snowbase" in Terneuzen,voor mij het dichtst bij de deur
Denkende aan de kartmeeting, nieuwjaarsmeeting, gewone meetings enz... dacht ik aan de MGF.be skimeeting
Is nog een leuke en nieuwe indoorpiste
http://www.snowbase.nl
Tis maar een idee






