Octagon toer 2009
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Octagon toer 2009

    door Remieme » ma dec 01, 2008 8:24 pm

    Het is weer bijna zover! :)

    vanaf 1 januari 2009 kan er weer worden ingeschreven voor de Octagon toer 2009. Beetje vroeg zul je misschien denken, als de toer pas op 23 & 24 mei 2009 gereden wordt.

    Dit wordt voor ons mij de 8e keer dat ik mee ga rijden en neem maar van mij aan, dat je zo snel mogelijk moet inschrijven. Wil je 2 weken nadenken, dan zal je waarschijnlijk je favoriete startlokatie aan je neus voorbij zien gaan.

    sinds 2 jaar rijden we nu met een groepje medeforummers en dat is is wat ons betreft voor herhaling vatbaar :)

    Het lijkt me dan ook leuk om dit jaar weer met een groep samen te rijden. het is nu dus zo'n beetje de tijd om een startlokatie te kiezen.

    Fredje en ik hebben eens op de kaart gekeken en dit is ons voorstel:


    startlokatie zaterdag: Helvoirt
    overnachting/startlokatie op zondag: Vlodrop

    mogelijk hotel om te overnachten: Golden Tulip Landhotel Cox
    Laatst bijgewerkt door 1 op Remieme, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma dec 01, 2008 8:29 pm

    lijstje: :)

    startlokatie Helvoirt:

    01) Remieme (Erwin & Aline)
    02) Fredje (Fred & Tessa
    03) ...
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » ma dec 01, 2008 9:41 pm

    Anderhalf jaar geleden hebben we aan de Octagon Tour meegedaan, en dat is toen heel erg goed bevallen. Afhankelijk van hoeveel interesse er is van MGF.be-ers voor dit evenement zijn wij er misschien wel weer bij.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    David-86
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON za sep 13, 2008 12:31 pm
    WoonplaatsCOLON Warmond

    door David-86 » ma dec 01, 2008 9:44 pm

    Lijkt me leuk een tour mee te rijden, maar kan iemand
    mij vertellen wat deze tour inhoud?

    Ben overigens werkzaam bij Golden Tulip, mochten er
    grote aantallen kamers nodig zijn....korting :wink:
    MGF Britisch Racing Green
    Mods: TF 160 velgen, K&N 57i, Witte pinkers, Toyo Proxes T1-R, Stoelverwarming, Xenon 10000k, Nieuwe softtop,
    Glazen windscherm, Roll hoops, TF achterlichten, Trophy koplampen, RVS koelpijpen, Black hard-top,
    Ghrome kit interieur, Ghrome aansteker, Ghrome asbak, MG pookknop met logo, MG badge T-Bar, Mini antenne
    To do: LowLarm, 52 mm ttb, Alu teller ringen, , KHSplitter
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » ma dec 01, 2008 9:46 pm

    David-86 schreefColonLijkt me leuk een tour mee te rijden, maar kan iemand
    mij vertellen wat deze tour inhoud?

    Ben overigens werkzaam bij Golden Tulip, mochten er
    grote aantallen kamers nodig zijn....korting :wink:


    Quoteje van een website van een van de vorige deelnemers:

    De Octagon Tour is een tweedaagse tourtocht van maximaal 600 km, georganiseerd door de MG Car Club Holland. Je kiest een van de acht startplaatsen. In de twee dagen doe je acht (octagon) stempelposten aan. Halverwege de tour regel je zelf en naar eigen wens een overnachting. Aan het einde van de tweede dag haal je het stempel op de plaats waar je vertrokken bent. Dan heb je de tocht volbracht en krijg je een blijvende herinnering aan de tour. Er is geen wedstrijd element aan de tour verbonden. Het gaat om het plezier van het rijden met je MG. Genieten van de mooie routes. Je ontmoet veel enthousiaste MG mensen. Samen met vrienden rijden, terrasje pikken of een hapje eten onderweg, maar je mag ook alleen met je bijrijder de tour rijden; aan jou de keuze.

    Het tourboek is eenvoudig en duidelijk van opzet; met straatnaam aanduiding. Iedereen kan de route volgen (en anders volg je de eerste de beste MG). Je hoeft de route niet te volgen. Kom je tijd te kort dan rijd je snel naar de volgende stempelplaats. Geen enkel probleem.

    Het aantal deelnemers is meer dan 500 MG's. Dat maakt de Octagon Tour tot het grootste MG evenement van het vasteland van Europa.
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma dec 01, 2008 9:52 pm

    Wij willen de Octagon dit jaar zeker rijden, vertrekplaats hangt echter van een aantal factoren af waar ik geen invloed op heb.

    Waarschijnlijk vertrekken wij NIET vanuit Helvoirt, alhoewel dat de plaats is die het dichtst bij is.
    Reken erop dat Helvoirt wellicht de meest drukke vertrekplaats wordt.
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » ma dec 01, 2008 11:55 pm

    We zijn overigens best bereid om naar een andere plaats uit te wijken, als we daardoor met een leuk groepje samen kunnen rijden.

    Ulicoten is ook nog een goede optie voor ons :)

    voor degene niet niet bekend zijn met de octagon toer: op www.mgcarclub.nl is binnenkort alle info te vinden.

    geen idee hoe het zit voor niet MGCCH leden voor wat betreft deelname...
    wellicht kan Kasper of Daphne daar meer over vertellen

    verwacht idd dat Helvoirt de populairste startplaats zal zijn. vandaar dat snel inschrijven een noodzaak is. geen week wachten dus, maar 1 januari inschrijven! ;)

    vandaar ook dat ik nu al dit topic ben gestart, zodat we tevoren weten wie waar in wilt schrijven.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di dec 02, 2008 11:07 pm

    Wij zouden graag deelnemen.
    Startplaats maakt voor ons niks uit maar we zouden wel graag met andere forumleden meerijden.
    Bestaat er de mogelijkheid dat iemand de inschrijvingen + hotelovernachtingen groepeert of is het ieder voor zich ?
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » di dec 02, 2008 11:22 pm

    Remieme schreefColonWe zijn overigens best bereid om naar een andere plaats uit te wijken, als we daardoor met een leuk groepje samen kunnen rijden.

    Ulicoten is ook nog een goede optie voor ons :)

    voor degene niet niet bekend zijn met de octagon toer: op www.mgcarclub.nl is binnenkort alle info te vinden.

    geen idee hoe het zit voor niet MGCCH leden voor wat betreft deelname...
    wellicht kan Kasper of Daphne daar meer over vertellen

    verwacht idd dat Helvoirt de populairste startplaats zal zijn. vandaar dat snel inschrijven een noodzaak is. geen week wachten dus, maar 1 januari inschrijven! ;)

    vandaar ook dat ik nu al dit topic ben gestart, zodat we tevoren weten wie waar in wilt schrijven.


    Zover ik weet moet je wel lid zijn van een affiliated club, m.a.w. een van de clubs die verbonden is aan de Engels MGCC.
    In Nederland zijn dat de ATO, TTO en de MGCCH.
    In Belgie zijn dat zover ik weet: Antwerpen en Vlaanderen.

    Een en ander stond nu reeds in het MG nieuws MET beide Juliens TF-jes!

    Op de nieuwe website van de MG Car Club Holland komt binnenkort meer info!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di dec 02, 2008 11:28 pm

    Oeps, geen clubaansluitingen maar ben wel een volwaardig lid van Vlaanderen :wink:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » di dec 02, 2008 11:58 pm

    Lid van de MGCCH ben je zo hoor ;)

    Bruno en ErikB gingen je reeds voor :P
  • Avatar gebruiker
    jeroenvanuden
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 185
    GeregistreerdCOLON zo okt 12, 2008 8:08 pm
    WoonplaatsCOLON schijndel

    door jeroenvanuden » wo dec 03, 2008 12:30 am

    lijkt me een leuk evenement. PieterV misschien ook iets voor jou?

    Ik zal het thuis eens aankaarten:D
    Mgf 1.8i Brooklands SE!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » wo dec 03, 2008 9:09 am

    Remieme schreefColonLid van de MGCCH ben je zo hoor ;)

    Bruno en ErikB gingen je reeds voor :P


    deze dus ....http://www.mgcarclub.nl/
    Lidmaatschap ondertussen aangevraagd :wink:
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo dec 03, 2008 11:21 am

    lucas schreefColon
    Remieme schreefColonLid van de MGCCH ben je zo hoor ;)

    Bruno en ErikB gingen je reeds voor :P


    deze dus ....http://www.mgcarclub.nl/
    Lidmaatschap ondertussen aangevraagd :wink:


    Da's mooi!!!!
    Voor mij is het nu de 3de Octagon Tour en het is elk jaar een super leuk weekend!!!!
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » wo dec 03, 2008 6:15 pm

    Heb vanmiddag vernomen dat SundayOnline (Mike) met zijn Ilona ook mee gaan!!!

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten