hey
ik heb dit al 4 keer mee gedaan echt een aanrader, maar de organisatie zegt er wel bij dat dit geen RACE is he mannen.
je bent met minder valide kinderen op pad, en daar moet je echt wel rekening mee houden.
ook rekening mee houden dat het aantal db's beperkt is in zolder tot 95 dba.
maar mij mag je zeker verwachten, schrijf mij maar in.
grtz
mg metro en man
