


Bruce schreefColonWie gaat er mee Donderdag avond 18/09 een hapje eten in Mechelen?
Zoals sommigen van jullie al weten gaan David en Gerry (aka Goldenwheels) hun (waarschijnlijk laatste) toer van Europa maken.
Zij vertrekken zaterdag de 6de en doen dan NL, BE, LX, DE aan waar ze op de ring gaan rijden. Dan terug naar Belgie waar zij op Donderdag in Mechelen logeren. Waarna ze via NL weer terug gaan naar GB en door rijden naar Schotland.
Een leuk moment om met ze af te spreken om weer eens bij te praten…
Voor hen die de flink omgebouwde MGF niet kennen, hier een filmpje,
http://www.youtube.com/watch?v=8T9tRRxyNWI&feature=related
Eters,
1) Bruce
2) Bruno



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.