



VOP schreefColonHeb in 2006 deze rit gereden met mijn MG B.
Toffe rit over vele Ieperse rally wegen !
Tevens vele monumenten uit de 1ste wereldoorlog gezien waar ik bestaan niet van wist.
Een aanrader! (echter ik dacht toen alleen voor oldtimers, dus niet voor MG F-TF)

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.