BUTTON_POST_REPLY 121 berichten
CONDROZ rit 7 SEPTEMBER 2008
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    CONDROZ rit 7 SEPTEMBER 2008

    door lucas » za maart 08, 2008 9:44 pm

    CONDROZ RIT 2de Editie
    Zondag 7 september 08


    Startplaats : Aulnenhof te Walshoutem
    Samenkomst : 9u Ontbijt voor de ingeschreven deelnemers (6 euro per ontbijt ter plaatse te betalen)
    Voorziene vertrek : uiterlijk 10u30... gezien het beperkt aantal deelnemers proberen we in 1 groep te rijden met een groepslei(ij)der en een hekkesluiter (kandidaten ??)
    Aankomst : voorzien rond 17u in het Aulnenhof te Walshoutem
    Roadbook : pijltje-bolletje
    Inschrijvingsgeld = 5 euro (roadbook en onze eerste Condroz rallyplaat inbegrepen)... dit wordt gevraagd om onze kosten te dekken.
    Afstand : 235 km
    Het is een lange rit met nadruk op "rijden" (ruim 4 rij-uren)
    1ste stop (=tevens de middagstop) wordt voorzien na circa 2 rij-uren ; we worden verwacht op de camping te Hogne (omgeving van Marche en Famenne) rond 13u .... broodjes (baguettes) zijn ondertussen besteld

    Aulnenhof
    Walshoutemstraat 74
    3401 Walshoutem
    www.aulnenhof.be

    Hoe het Aulnenhof bereiken ?
    Voor diegenen die via de autostrade Brussel-Luik (E40) komen, nemen afrit 28 ; vervolgens de N 8O nemen richting Landen/St Truiden/Hasselt ;
    na 500 m ga je rechts : Walshoutem centrum - plaatjes Aulnenhof volgen.

    Voor de anderen : gemakkelijkst rijd je tot bijna aan het viaduct van de autostrade E40 en neem je links het "centrum walshoutem"

    De rit is wel 235 Km , vraagt ruim 4 tal rij-uren maar is zeker de moeite voor liefhebbers van het "snellere" werk :wink:
    Je rijdt over mooie wegen , af en toe minder goede wegen , ....maar het blijft boeiend.
    Laatst bijgewerkt door 11 op lucas, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo maart 09, 2008 8:53 am

    lucas schreefColonNa rijp beraad en de nodige apero's met borrelhapjes (of omgekeerd)
    is zo'n heruitgave van de Condrozrit in september toch mooi meegenomen.
    De rit is wel 220 Km , vraagt een 4 tal rij-uren maar is zeker de moeite voor liefhebbers van het "snellere" werk :wink:
    Je rijdt over mooie wegen (vergelijk het met de departementales in Frankrijk) door een landschappelijk mooi en meestal onbekend gedeelte van het walenland.
    Genoeg gezever.....
    1ste stap is een datum vast prikken.
    zondag 7 - 14 of 21 september ????




    7 of 21 september kan voor ons!!
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » zo maart 09, 2008 1:13 pm

    Als de datum in juni vastligt is het voor mij geen probleem ivm mijn werkplanning
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo maart 09, 2008 2:28 pm

    RSV schreefColonAls de datum in juni vastligt is het voor mij geen probleem ivm mijn werkplanning


    Juni??
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo maart 09, 2008 6:20 pm

    Stand van zaken (datum)

    7 september :
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas

    14 september :

    21 september:
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo maart 09, 2008 6:29 pm

    RSV schreefColonAls de datum in juni vastligt is het voor mij geen probleem ivm mijn werkplanning

    Sorry, juni is totaal onmogelijk ... ik kan tot en met augustus geen enkel mg engagement aangaan (enkele insiders kennen de reden hiervan :wink: )
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » zo maart 09, 2008 6:34 pm

    Voorlopig lukken alle 3 datums voor mij nog.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » zo maart 09, 2008 8:59 pm

    lucas schreefColon
    RSV schreefColonAls de datum in juni vastligt is het voor mij geen probleem ivm mijn werkplanning

    Sorry, juni is totaal onmogelijk ... ik kan tot en met augustus geen enkel mg engagement aangaan (enkele insiders kennen de reden hiervan :wink: )


    Ik moet meestal een tweetal weekends per maand werken.Ik kan die vrije weekends meestal zelf wel regelen,maar dat moet ik wel voor de planning gemaakt wordt mee delen dan..En vermits ik in augustus zelf met verlof ben zou ik dat al in Juli moeten doorgeven....vandaar ....Anders is het afwachten en hopen dat ik net vrij ben het weekend dat de Condroz rit doorgaat.
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo maart 09, 2008 11:41 pm

    Dus als ik het goed begrijp, wil je tegen juni een vaste datum voor de Condroz-rit zodat je op tijd verlof kan regelen?!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma maart 10, 2008 9:40 am

    Dat bedoelt hij inderdaad :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • videomike
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 907
    GeregistreerdCOLON wo jan 03, 2007 7:07 pm
    WoonplaatsCOLON Meppel

    door videomike » ma maart 10, 2008 2:44 pm

    Zondag 21 september zou uiteraard een mooi verjaardags cadeau voor mij zijn ;)
    Zwarte MG F LE75 Mark 2 uit 99' 206DK, Beige leer 1e Mod: 52 mm ttb+K&N 57i kit. Zwarte tf 160 velgen, KH splitter, RVS uitlaat
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » ma maart 10, 2008 3:18 pm

    Stand van zaken (datum)

    7 september :
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV


    14 september :
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV

    21 september:
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV
    - Videomike
  • Avatar gebruiker
    RSV
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 432
    GeregistreerdCOLON wo feb 06, 2008 7:33 pm
    WoonplaatsCOLON Lier - Belgie

    door RSV » ma maart 10, 2008 3:58 pm

    em-gee-efke schreefColonDus als ik het goed begrijp, wil je tegen juni een vaste datum voor de Condroz-rit zodat je op tijd verlof kan regelen?!

    Dat bedoel ik ja :-)
    Dan ben ik zeker van de partij :wink:
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » ma maart 10, 2008 7:25 pm

    Stand van zaken (datum)

    7 september :
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV
    - Luc en Veerle


    14 september :
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV
    - Luc en Veerle

    21 september:
    - Aline en Erwin
    - Danielle en Lucas
    - Bruno
    - RSV
    - Videomike
    - Luc en Veerle
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » ma maart 10, 2008 9:26 pm

    Zeker 5 maanden te vroeg voor ons om een serieuze voorkeur te kunnen geven (tja liever de 4e zondag van de maand niet)

    We zijn van de partij, zodra de mogelijkheid enigszins daar is. :wink:


    Al is het met 'n oudje

    (Vorig jaar was deze rit trouwens de langste rit die ik ooit met de CGT op 1 dag heb gemaakt)
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
BUTTON_POST_REPLY 121 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten