Yep, er moet toch iemand aan de MGF.BE-flyers denken?

Verders was het er weer reuze gezellig, mooie old-timers gezien, ben ik een schaalmodel van een van mijn vorige auto's rijker (Mini Cooper 1.3i) en helaas weinig onderdelen voor een MGF/TF

Op het parkeer terrein weer een aantal MGF en TF's gespot en voorzien van een flyer

Ik zal die later in het spottopic plaatsen.