6e IJsselmeerrit 16 maart 2008
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    6e IJsselmeerrit 16 maart 2008

    door Rick » vr feb 08, 2008 12:43 am

    Via de site van de TVR club zag ik deze rit staan.

    Na de succesvolle lustrum IJsselmeerrit in 2007 met 170 cabrio's, nodigt de barchetta Club Nederland ook in 2008 rijders van open tweezitters, al dan niet in clubverband, graag uit voor dé opening van het cabrioseizoen.
    Een rit die je eenvoudig niet mag missen als cabriorijder. Immers, iedere cabriorijder kijkt tijdens de winter al weer uit naar de eerste dag dat hij/zij met de wind door de haren kan genieten van zijn/haar open vierwieler.
    De opening van het cabrioseizoen vindt plaats op zondag 16 maart 2008 en zal traditiegetrouw in de omgeving van het IJsselmeer worden verreden.
    Deelname staat alleen open voor tweezits cabriolets, spiders en speedsters. Deelname is mogelijk op individuele basis of in clubverband.
    Een aantal van bovenvermelde clubs kent ook leden met gesloten versies. Deze worden helaas niet toegelaten. Graag willen we "open" onder elkaar zijn.
    Een mooie gelegenheid om ook eens andere cabrio's mee te maken en te bekijken.

    Nadere informatie IJsselmeerrit
    Na vijf jaar een route om het IJsselmeer, hebben wij ditmaal een prachtige rit aan de oostzijde uitgezet. U toert zo'n 180 km door de Oostvaardersplassen, oude Zuiderzeedorpjes, Kampen, Elburg en Schokland.
    De tocht is geen competitie, U bepaalt zelf Uw rijsnelheid. Of wanneer U een stop inlast voor koffie, lunch of om gewoon van de mooie vergezichten te genieten .
    Uiteraard geven wij U een aantal tips voor stops onderweg.
    Rit is 180 tot 200 km.

    Start
    Registratie van de ingeschreven deelnemers van 08.30 uur tot 10.00 uur.
    Om 10.05 uur de deelnemers naar de auto's toe voor de gezamenlijke start, die plaats zal vinden om 10.15 uur.
    Ook dit jaar zal de burgermeester van Leystad Mevrouw Horselenberg het officiële startsein geven.
    U ontvangt bij de start een uitgebreide, gemakkelijk leesbare routebeschrijving.
    U bepaalt zelf of U de route alleen rijdt of met een aantal merk-, club- of andere cabrio-genoten.

    Finish
    De finish is ook weer bij Apollo Hotel,(voorheen Mercure hotel) in Lelystad om uiterlijk 16.45 uur .
    Uiteraard is daarbij tijd om gezellig te blijven napraten of wellicht te dineren.
    De verloting is om 17.15 uur.

    Parkeren
    U kunt Uw auto direct achter het Hotel parkeren, waar tijdelijk een " parque fermee" is ingericht.
    Voor de deelnemers aan het hotelarrangement is er nachtelijke bewaking van de auto.

    Deelname
    De deelname staat open voor iedere tweezits cabriolet! Oud of jong zolang er maar maximaal twee personen kunnen plaatsnemen.
    Het bestuur nodigt eigenaren van Peugeot 206 CC en 207 CC tevens uit om deel te nemen.
    De deelname geschiedt op eigen risico. De barchetta Club Nederland kan op geen enkele wijze aansprakelijkheid aanvaarden.

    Kosten
    Het inschrijfgeld bedraagt bij vóórinschrijving € 20,00 per auto. Dit kunt u overmaken op onze bCN ABN-AMRO rekening.
    Deelname is alleen mogelijk bij voorinschrijving tot 10 maart!!!! Inschrijven op de dag zelf is niet mogelijk.
    Voor de eerste 200 deelnemers is er een Rallyschild beschikbaaren een een lunchpakket en tas met give-aways. , dat u bij de start samen met een duidelijke routebeschrijving ontvangt.
    Kosten voor drankjes en/of lunch onderweg, net als bij de start en finish in Lelystad, zijn voor uw eigen rekening.

    bron:http://www.barchetta.nl

    Misschien leuk om met een groepje er naartoe te gaan.
    Ik zag in de deelnemerslijst al een MGF staan volgens mij heeft Tukker zich al ingeschreven.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » vr feb 08, 2008 10:56 am

    Afhankelijk van de animo alhier, het weer en de beschikbaarheid in de kalender, misschien zeker eens een aanrader. T'is weer eens wat anders, zo tussen andere roadsters te kuieren.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • DannyVVC
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 296
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 9:32 am
    WoonplaatsCOLON Harderwijk
    CONTACTCOLON

    door DannyVVC » vr feb 08, 2008 1:18 pm

    En ik weet nog wel een leuke stop voor jullie ;-)
    Namelijk Restaurant De Vesting aan de haven :)

    Mochten jullie als club besluiten om mee te rijden en hier met z'n allen wat te nuttigen, dan kan ik vast wel wat regelen voor een redelijke prijs.... Ik werk hier namelijk als sous-chef... Dus als er animo is, hoor ik dat graag op tijd..

    Danny
    Wishlist:
    alu 52mm TB, Respray

    Done: Hardtop, witte pinkers, KH-splitter, 75th ann velgen, black lexus taillights, K&N, Exhaust
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » vr feb 08, 2008 1:33 pm

    hmm, dan heb ik toevallig ook vrij. Ga het hier eens overleggen :)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    Re: 6e IJsselmeerrit 16 maart 2008

    door Brooklands » za feb 09, 2008 1:07 am

    Rick schreefColonMisschien leuk om met een groepje er naartoe te gaan.
    Ik zag in de deelnemerslijst al een MGF staan volgens mij heeft Tukker zich al ingeschreven.


    Vorig jaar kwam ik de deelnemers toevallig tegen in Blokzijl. Omdat het een schitterende dag qua weer was zelf ook met de TF de weg op. Best wel aardag wat MGF en TF's gezien die meereden.
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » zo feb 10, 2008 1:41 am

    Mij lijkt het wel wat en dan waarschijnlijk Striker als kaartlezer :lol:
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    door Tukker » zo feb 10, 2008 12:21 pm

    Sta al op de lijst nr.62 8)
    Club MGF.BE :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » ma feb 11, 2008 7:57 pm

    Leuk!
    Aangemeld!
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » wo feb 20, 2008 6:26 pm

    indien striker mee gaat als mijn kaart lezer lijkt dit evenement mij ook wel wat. de vuurdoop voor mijn mg tf :lol: kan iemand me een link geven voor info over deze rit en info om evt op tegeven voor deze rit
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo feb 20, 2008 6:29 pm

    Lesheep schreefColonkan iemand me een link geven voor info over deze rit en info om evt op tegeven voor deze rit


    http://www.barchetta.nl/
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » wo feb 20, 2008 7:22 pm

    Ik heb me aangemeld voor dit evenement met als kaartlezer Striker.

    Wij gaan alleen zondag. wie van jullie doet ook mee aan deze rit .ben benieuwd dit is mijn eerste ontmoeting met leden van deze club.
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo feb 20, 2008 9:43 pm

    sorry, sleuteldagje zaterdag :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Lesheep
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 282
    GeregistreerdCOLON zo jan 27, 2008 5:54 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam/Nederland

    door Lesheep » wo feb 20, 2008 9:44 pm

    het is zondag :lol:
    geen mg meer wel orginel mg tf uitlaat en K&N 57i voor verkoop
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo feb 20, 2008 9:51 pm

    aha, misschien dan toch nog, ik probeer het hier te verkopen.
    Als ik mee ga (wat heel waarschijnlijk is), zoek ik wel een co driver. Iemand ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » do feb 21, 2008 11:27 am

    Bruno schreefColonaha, misschien dan toch nog, ik probeer het hier te verkopen.
    Als ik mee ga (wat heel waarschijnlijk is), zoek ik wel een co driver. Iemand ?



    Bruce misschien?! :wink:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten