Uit eerste hand (en echt als eerste online gegooid, nog voor het Register zelf) kan ik jullie meedelen dat MG-Fest 2008 zal plaatsvinden op 26 en 27-7-2008.
Locatie is het prachtige Gaydon, waar we reeds MGF 10 vierden. 3 werf hoera zou ik zeggen. Dat kan al zeker niet meer stuk, want die locatie is gewoon TOP !!! Op de plaats van het evenement vinden we immers het Brits auto museum, dat ongeloofelijk de moeite is te bezoeken. Bekijk de foto's van MGF 10 om u een idee van de locatie te geven.
Klik voor foto van Gaydon
Er wordt deze keer vanaf Dover een persoonlijke escorte voorzien voor de europese deelnemers, door o.a. Adrian zelf.
Hopelijk zijn we weer met een mooie grote groep. Doen de deelnemers van vorig jaar alvast al mee ?
----edit 01/04/08----------------------------------------------------------------
Ik heb mijn hotel geboekt !! Gelieve niet te lang te wachten alvorens het volzet is.Ik ben ervan uitgegaan dat we zoals vorig jaar vrijdag vertrekken en maandag terug komen.
3 nachten dus !
Ik vroeg Adrian de hotel-link door te geven :
Hi Bruno,
Here's the link : http://www.ichotelsgroup.com/h/d/ex/925 ... tid=310794, this is the one we usually stay at if we are in the area, it is the one I have recommended to everybody that has asked. The restaurant next door, the Porridge Pot is where you will have breakfast.
It is about 15 minutes from Gaydon.
Dus :
- Check in date : Fri 25 juli 2008
- Check out date : Mon 28 juli 2008
Hotel gereserveerd :
- Bruno & Bruce
- Cedric & Nathalie
- Peter & Jarno
- Jos & Nathalie
- Erik & Fran
- ...
Tent :
- Dapne & Hajo
- ...
Wat de trein betreft ( www.eurotunnel.com ) zou ik zelfde tijd willen nemen als vorig jaar (dat was lekker relax op ene uitzondering na (Jarno
heen : 25 juli tss 12h en 14h (76€)
retour : 28 juli tss 16h en 18h (92€)
Totaal : (168€)
Graag feedback, want ik zou ook de trein asap willen reserveren !






