door Julien » za okt 06, 2007 9:04 am
Hoi MGFers
Naar het schijnt wordt het morgen een stralende dag. Misschien de laaste van het jaar???
MG Club limburg organiseert morgen 7 oktober haar laatste rit van het jaar.
Wie interesse heeft kan zonder vooraf in te schrijven morgen deelnemen aan de herfstrit voor slechts 3€ incl roadbook.
Hier alvast de uitnodiging zoals op de site van MG Club Limburg.
[color=blue]MG HERFSTRIT 2007
UITNODIGING
Net zoals de voorbije jaren, serveren wij u op basis van het parcours van de drie provinciën rit (VAS rally tellende voor het nationale kampioenschap) op zondag 7 oktober 2007 een pracht van een namiddagrit.
Benaming : MG Herfstrit 2007
Organisatie : Jos Laureyn – 011.680082
Plaats : Het Gildenhuis
Pastorijstraat,1
3290 SCHAFFEN
Datum : zondag 7 oktober 2007
Uur : Aanbieden vanaf 13.00 – vertrek vanaf 14.00
Afstand : Ongeveer 80 km met tussenstop
Kosten : 3,- EUR per wagen
Mogelijkheden :
A. Recreatieklasse : eenvoudig bolleke-pijl met en zonder afstanden, met talrijke toelichtingen bij de te volgen weg en zonder enige vorm van valstrikken of dergelijke. Met andere woorden een MG wandeling in de ware zin van het woord.
B. Toerklasse : bol-pijl met en zonder afstanden, ingetekende lijn op kaart 1/25.000, controles en zelfcontroles. Speciaal voor diegene die er een namiddag “rittensportâ€Â