door Kasper » ma jul 30, 2007 8:57 pm
Graag dit topic alleen gebruiken voor zaken die direct met het organiseren van de trip te maken hebben. dat maakt het voor iedere deelnemer eenvoudig om in 1 oogopslag alle informatie bijeen te hebben.
Onderlinge afspraken dus graag elders kortsluiten, algemene MGFest topic of per PM.
Zover mij nu bekent zullen we elkaar allemaal vrijdag in Callais treffen.
ErikB, Luc en Kasper: (Short stay saver)
Luc + waarschijnlijk alle anderenm.u.v. Daphne en Ad(Brooklands). (zie lijstje verderop)
Calais:
aankomst rond 11u30
check-in :11u50
vertrek: 12u20
Folkstone:
aankomst rond 12u55 (11:55)
vertrek rond 13u30 (12:30)
Mensen die samen geboekt hebben moeten bij elkaar blijven i.v.m. passage poortje met de creditcard.
Dit houd in dat bij het opstellen voor het poortje om het terrein in Callais op te rijden, ErikB direct voor mij moet staan. Anderen die eenzelfde reservering gemaakt hebben, graag dit onderling regelen!
Route naar Great Billing vanaf Folkstone:
Om redenen van grote wegwerkzaamheden is de meest voor de hand liggende route naar het event niet aan te raden. De M1 is tussen de M25 (rondweg London) en afrit 8 opgebroken.
Adviesroute:
Vanaf Folkstone de M20 naar de M25 west (Heatrow)
M40 (Richting Oxford)
A43 tot uitrit 15A van de M1
dan tot uitrit 15 al vanwaar Billing is aangegeven.
Ik zal er voor zorgen dat er meer gedetailleerde routebeschrijvingen voor Vrijdag beschikbaar zijn.
Ook is daar een schets bij waarin de locatie uitgeduid staat, zodat je wat sneller je weg kunt vinden.
Voor eenieder die prijs stelt op de aanvullende informatie, graag even een pm met of je emailadres of een bevestiging dat hetzelfde reisschema hebt, dan zal ik de route in Calais of Folkstone overhandigen.
Het leukste is het natuurlijk als we in een convooi kunnen oprijden, wij zullen onze radio's wel bijhebben, mochten er anderen zijn die deze ook hebben, neem mee, dat is wel zo makkelijk om de hele groep bij elkaar te houden.
Laatst bijgewerkt door 5 op
Kasper, in totaal 0 keer bewerkt.
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel