

Remieme schreefColonomdat het dit jaar inschrijven ter plaatse is, toch een vraagje;
kan er nadien weer een vorkje geprikt worden en dient hiervoor gereserveerd te worden.
dit konden we vorig jaar nl vooraf aangeven.



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.