door Sir Charles » vr apr 20, 2007 2:35 pm
Is er iemand van hier die er nu zondag bij zal zijn op de First Outing rit van de MG Car Club Antwerp?
De rit gaat door in Zeeland (NL).
Wij zullen er alvast zijn...
Carl
present: Lotus Elise S2 111S - VVC 160pk - Storm Titanium metallic - colorcoded hardtop - Yokohama Advan Neova AD07 - Lotus Motorsport triple-pass alloy radiator - Nitron NSS suspension
past: MGTF 135 BRG - TF160 velgen - Goodyear Eagle F1 GSDS3 - ChromDesign windstop - chrome TF grilles - ...