


Ivan (Vanio) schreefColonBwa ja, dat wil ik ook eens met je f proberen



MGF schreefColonMijn vader heeft het er ook wel eens over dat hij nog een keer een slipcursus met zijn F wil doen. Ik ruik hier ook een evenement.


Daphne schreefColonYep, komt een leuke aan op Zandvoort, via Slotemakers slipschool....Halve dag slipcursus en halve dag circuit voor 50 euro..... Zal de details later posten, zit nu in New York........

Daphne schreefColonYep, komt een leuke aan op Zandvoort, via Slotemakers slipschool....Halve dag slipcursus en halve dag circuit voor 50 euro..... Zal de details later posten, zit nu in New York........
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.