DUS........:
Zondag 22 april is het weer zo ver: Clubspecials 2007 op het Circuit Park Zandvoort!!!
Nederland telt een groot aantal automerkenclubs, die hun leden elk jaar een aantal evenementen willen voorschotelen. Een groeiende belemmering daarbij is de drukte op de wegen, terwijl het huren van een volwaardig racecircuit veelal een te grote aanslag op de clubkas vormt. Om dit probleem het hoofd te bieden introduceerde Circuit Park Zandvoort met veel succes de "Club Specials": volwaardige, betaalbare circuitevenementen waarmee meerdere automerkenclubs samen hun leden een fantastische clubdag op het 4,3 km lange duinencircuit kunnen bieden.
De kosten voor deelname bedragen 25 euro per auto, per evenement.
Hiervoor krijgt uw club per auto:
* 1 doorlaat om op het paddock terrein te komen
* 1 sessie van 45 minuten vrij rijden (recreatief of sportief naar keuze).
* 2 entree kaarten voor het evenement per aangemelde auto
* Een plek op de clubstand
Meer info vind je hier.
Enkele regels (maar lees vooral de informatie via de hierboven genoemde link goed door) :
Recreatief rijden:
* Helm niet verplicht
* Passagier toegestaan
* Inhalen alleen op de rechte stukken, dus niet in de bochten
* Slicks niet toegestaan
Sportief rijden
* Helm verplicht
* Passagier niet toegestaan
* Inhalen in bochten toegestaan (mits verantwoord)
* Slicks bij droog weer toegestaan
Aub hieronder laten weten wanneer je mee wilt en of je voor recreatief of sportief wilt inschrijven.
BTW: houdt 16 september ook alvast vrij in de agenda
Wil je meedoen aan dit geweldige evenement, stuur de betaling à25 euro dan naar girorekeningnummer 4921128 t.n.v. S. Schaap (Postbank te Dordrecht) en vergeet niet je forumnaam te vermelden en of je recreatief of sportief wilt rijden.
Voor de buitenlandse leden (lees: niet Nederlands
IBAN: NL54PSTB0004921128
BIC: PSTBNL21
Stuur me ook nog even een pb of email naar striker@mg-r.nl, ter bevestiging van je betaling en inschrijving.
Inschrijven is mogelijk tot uiterlijk 7 april.






