Octagon 2007 "the day before" nacht in Giethoorn
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Octagon 2007 "the day before" nacht in Giethoorn

    door Remieme » di jan 02, 2007 11:18 pm

    morgen ga ik met Fredje in conclaaf, welk hotel we in de buurt van Giethoorn gaan kiezen voor "the day before". ;)

    De strijd gaat op dit moment tussen:


    Hotel de Herberg Versus Hotel Zwartewater

    Mijn voorkeur gaat op dit moment naar Hotel Zwartewater.

    motivatie:
    Wil 's avonds nog ff een partijtje bowlen :)
    Eigen parking
    meer kamers 7 versus 51 voor eenieder die nog aan sluit kamers beschikbaar.
    De prijs kan me ook wel bekoren, maar dat geld voor beide hotels.

    overigens de afstand tot Giethoorn is 6 vs 10 km.
    Laatst bijgewerkt door 1 op Remieme, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo jan 03, 2007 12:11 am

    Remieme schreefColonmorgen ga ik met Fredje in conclaaf, welk hotel we in de buurt van Giethoorn gaan kiezen voor "the day before". ;)


    Als ik tel hoeveel er nu op het lijstje staan die van "ver" komen zou ik zeker kiezen voor Motel Zwartewater. Een mooie locatie met veel kamers en op nog geen 10 minuten afstand van Giethoorn.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 12:17 am

    is ook mijn gedachte :)

    En aangezien mijn potentiele navigatie assistente een eigen slaapkamer wil, blijven er maar 4 kamers over mochten we voor Hotel de Herberg gaan.

    Weet natuurlijk niet, hoeveel er de avond ervoor al naar Giethoorn vertrekken, maar dol dat we op lijstjes zijn ...

    lijstje van MGF.BE die de vrijdagavond in de buurt van Giethoorn overnachten:

    Fredje
    Remieme
    JanTruder
    Kasper? (gaat mogelijk overnachten in Winschoten ;))
    Brooklands (in zijn eigen stulpje naar ik meen, maar brengt dus wel de nacht in de buurt van Giethoorn door :D)
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

    door Brooklands » wo jan 03, 2007 12:29 am

    Remieme schreefColonEn aangezien mijn potentiele navigatie assistente een eigen slaapkamer wil


    Heeft ze geen vertrouwen in jou. :lol:
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 12:54 am

    Brooklands schreefColon
    Remieme schreefColonEn aangezien mijn potentiele navigatie assistente een eigen slaapkamer wil


    Heeft ze geen vertrouwen in jou. :lol:


    En gelijk heeft ze ... :whistle)
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    en het hotel

    door jantruder » wo jan 03, 2007 12:56 am

    Ook de hotelletjes vliegen ons om de oren. Welke heeft inmiddels de voorkeur van jullie? ook wel leuk om daar met wat m(g)ensen te zitten. En is er al een plaats bekend waar de pitsstop is? Kunnen we gaan boeken. (is voor ons de 1e keer dat we mee gaan, dus wij hebben nogal wat vragen).
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: en het hotel

    door Remieme » wo jan 03, 2007 1:15 am

    jantruder schreefColonOok de hotelletjes vliegen ons om de oren. Welke heeft inmiddels de voorkeur van jullie? ook wel leuk om daar met wat m(g)ensen te zitten. En is er al een plaats bekend waar de pitsstop is? Kunnen we gaan boeken. (is voor ons de 1e keer dat we mee gaan, dus wij hebben nogal wat vragen).


    Daar heb ik de PR-functie voor gekregen hè ;)

    Morgen ehm straks overleg ik met Fredje (collega) welk hotel wij kiezen. Mijn voorkeur gaat inmiddels uit naar Hotel Zwartewater voor de overnachting van vrijdag op zaterdag. Het staat eenieder vrij om zich bij ons te voegen. (wel op een eigen kamer) :D
    Meer info volgt dus nog.

    Of er interesse is om met een aantal richting dit hotel af te reizen is nog niet bekend. Dit lijstje is nog niet actief ;)

    Nagenoeg iedereen heeft aangegeven in Winschoten in Hotel Royal York te overnachten. Een aantal hebben daar inmiddels al geboekt en bevestiging ontvangen. Wij Fredje, Remieme en navigatie dames hebben het zakenarrangement geboekt. voor €70,- (p.p) of €110,- (2 pers.per kamer) krijg je een 3 gangen diner a la carte, overnachting en een uitgebruid ontbijtbuffet. Leek ons een hele goede deal.

    Hotel Royal York kan je al boeken (indien gewenst) voor de nacht van zaterdag op zondag.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jan 03, 2007 9:30 am

    Wij zullen zeker kiezen voor een hotelletje voor de nacht van vrijdag op zaterdag. Misschien niet zo'n slecht idee om met een paar MG's bij elkaar te zitten. Is het nachtleven :wink: van Giethoorn spannend of niet wordt dan minder belangrijk
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 8:43 pm

    Wij zijn eruit. Overnachten in hotel Zwartewater.

    74,50 voor een 2 persoonskamer incl. ontbijt
    49,50 voor een 1 persoonskamer

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje
    - Remieme
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jan 03, 2007 8:52 pm

    Wij zijn eruit. Overnachten in hotel Zwartewater.

    74,50 voor een 2 persoonskamer incl. ontbijt
    49,50 voor een 1 persoonskamer

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje
    - Remieme
    - Kasper

    Thx Remieme
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » wo jan 03, 2007 10:15 pm

    Wij zijn eruit. Overnachten in hotel Zwartewater.

    74,50 voor een 2 persoonskamer incl. ontbijt
    49,50 voor een 1 persoonskamer

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme *
    - Kasper *

    (* = bevestigd)
  • jantruder
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 74
    GeregistreerdCOLON zo jun 18, 2006 10:45 am
    WoonplaatsCOLON Nieuw-Beijerland (NL)

    Hotel

    door jantruder » wo jan 03, 2007 10:49 pm

    Ook wij hebben geboekt hotel Zwartewater. Nog geen bevestiging binnen, maar dat zal wel goed komen.
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » do jan 04, 2007 1:24 am

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme *
    - Kasper *
    - JanTruder

    (* = bevestigd)[/quote]
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » zo jan 14, 2007 2:41 pm

    Omdat we graag lijstjes maken:

    Overnachting in Hotel Zwartewater:

    - Fredje *
    - Remieme *
    - Kasper *
    - JanTruder
    - Adrian
    - Daphne
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo jan 14, 2007 5:26 pm

    het gaat een gezellige boel worden dat weekend :)

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten