


Kasper schreefColonWe hebben tot nu toe wel de meeste octagons meegereden, rustig toeren, gezellig terrasjes pakken, daar is niets mis mee..




Remieme schreefColonWinschoten heeft wel wat uitgaansleven zo te zien. Heb voorgesteld om te overnachten in Hotel Royal York (www.royalyork.nl)
Kans is dus redelijk dat je me tegenkomt of zelfs samen kunnen rijden

Coen schreefColonDit lijkt me geen verkeerde rit om mee te doen. Zou je kunnen vertellen wanneer de uiterste inschrijfdatum is? Ik heb nu namelijk nog geen idee wat ik in juni ga doen en of ik dan mee kan doen.

Remieme schreefColonBen je lid van de MGCC Holland Coen?
info betreffende de octagontour vind je op hun site


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.