ik ben zondag gaan rijden met de wintercup van eran
hier enkele foto's
als ik er meer heb zal ik ze zeker posten
grtjs
mg metro man



Bruno schreefColonIk krijg ineens weer geweldig veel zin om te trackdayen.
Ik zal me ook maar eens lid maken van Eran


Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.