





Remieme schreefColon- Bruce
- Sander en Eefje
- Bruno (OV)
- Pete (maar ik ben niet voor het ingewikkelde proces van reserveringen en vooraf betalen. A la carte steengrillen naast de barbeque lijkt me ook prima Wink )
- Remieme
A la carte is het eenvoudigst en kan zonder reserveren
Het vooruit betalen bij reservatie is een les die we pas geleerd hebben.
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.