



Kasper schreefColonHet was een beetje op het laatste moment, ik weet het. Toch hadden we het best gewaardeerd als er een of meer MG(T)F's mijn F en een 80th TH vergezeld zouden hebben.

Brooklands schreefColonOp dezelfde dag hadden wij (IJssel-Vecht) een regiorit maar dan bij daglicht. Het aantal MG(T)F's was hier weinig beter. Alleen de onze reed dapper mee.

Kasper schreefColonMaar wij hebben in onze regio meestal niet te klagen over het aantal MG(T)F's wat aan de evenementen meedoen. van de 40-50 auto's zijn er vaak een 5 tot 10 van na 1995.
Misschien komt dat ook wel omdat wij zelf actief deelnemen met een F, waardoor de acceptatie afgedwongen wordt.
10% dus op een algemeen MG evenement vindt ik helemaal nog niet zo slecht . (in ieder geval zie ik nooit zoveel C's)



Brooklands schreefColonDat klopt en op zich wel logisch omdat zo'n 90% van de leden in een MG rijdt van voor 1995.

MGF schreefColonmaar als F-bezitter val je dan toch wel een beetje buiten de groep..

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.