





voor het team van de Kempenrit

;
(of ja toch, ik had ook wel zo'n fantastische prijs willen winnen ... 

cabrio schreefColonvoor ons was het de allereerste keer , en we komen zeker nog;
cabrio schreefColonen als er nog iemand de MG-F microbe te pakken heeft gekregen en dringend moet genezen worden, dan heb ik nog een mooi groen exemplaar te koop, je stuurt me maar een bericht.
groeten van één van de 11 Jubileum editions ...

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.