Voor de begeleiders is het afspreken geblazen tussen 13u15 en 13u30 aan de afrit 3 (Diksmuide/Nieuwpoort) Van de E40. Neem de richting van Diksmuide.
De totale groep wordt op gesplitst in 4 afzonderlijke,kleinere groepen van een 10 à12 wagens.
Groep 1 : RED : Luc & Bruce
Groep 2 : YELLOW : Kasper & Jaded
Groep 3 : BLUE : David & Daphne
Groep 4 : GREEN : Bruno -Sander & Bart
Bruno en Sander delen een wagen wegens geen begeleider (te weinig vrienden?? )
De begeleiders krijgen later deze week de lijst met deelnemers + het roadbook doorgestuurd via mail.
Iedereen wie wil mee aansluiten is van harte welkom. (Zelfs de organisatie van de Kempenrit mag meerijden
Gewoon vooraf een seintje geven is best handig.
PS. Het vorige topic rond de 19de is gesloten.






