


Daphne schreefColonGeweldig!
Wordt de groep die in Mechelen is op zaterdag automatisch ingeschreven?
mgf74 schreefColonIk wil ook veel ZR ,ZT en ZS cars zien


Daphne schreefColonZweden was prachtig! Heb zo'n 300 (ja,ja) plaatjes maar hoe krijg ik die bij jullie?????



Bruno schreefColonErik, waarom heb je met de traditie gebroken en niet laten voorinschrijven via mgf.be![]()

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.