



Luc schreefColon@ Bruno: Is het de bedoeling dat Hotel Vé open is op 19 augustus? Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog hard zullen moeten doorwerken daarvoor...


Luc schreefColonVandaag een 2de keer het Traject Oudenaarde - Mechelen gereden.
Hopelijk vinden we deze week eens de tijd om alle notities netjes uit te tikken.
Volgende stap is om dan eens met alle mensen die een groep op sleeptouw nemen op 19 augustus de rit samen te rijden.
Wie selt zich kandidaat om een groep te leiden op 19 augutus:
@ Bruno: Is het de bedoeling dat Hotel Vé open is op 19 augustus? Ik denk eerlijk gezegd dat ze nog hard zullen moeten doorwerken daarvoor...




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.