



Luc schreefColonik zit 2 weken later in Le Mans tijdens de Le Mans Classic. Deze trip kan ik thuis jammergenoeg geen 2 keer verkopen.

Coen schreefColonEn heb je toevallig nog foto's?




Coen schreefColonMooie foto's hoor. Ik wil er altijd nog een keer heen gaan, het lijkt me prachtig om daar aanwezig te zijn. Is het niet vermoeiend om 24 uur naar die auto's te kijken of doe je tussentijds ook wel eens andere dingen?

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.