Als iemand intresse heeft in full-sized foto's moet me maar even PM-en.
Ook heb ik nog filmpjes van de verschillende uitlaten. maar die zijn 70mb bij elkaar. Als iemand weet waar ik die kan uploaden hoor ik het graag.
Groeten,
Patrick.










Coen schreefColonLeuke filmpjes maar euuhh bij mij zijn het net naaimachinesHeel vreemd maar zo hoor ik het echt. De bas is er behoorlijk uit gehaald bij het verkleinen. Bij het andere filmpje die eerder is gemaakt klinkt het een stuk beter.
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.