door Luc » di mei 11, 2004 8:08 am
Bruno,
de Treffeners zullen het Kempenritweekend in België zijn maar twijfelen of ze naar de Kempenrit zullen afzakken. (doodzonde, vind ik persoonlijk).
Men denkt eraan om (alweer) in Anhée te overnachten.
De rit meerijden ziet Ted totaal niet zitten, want nadien moeten ze nog +/- 300km bollen naar Cohem.
Ik zal proberen ze te overtuigen om toch naar de startplaats af te zakken voor een "meet & greet" om nadien door te rijden naar de Moeselstreek.
Maar nogmaals, vanuit de UK is de interesse niet meer zoals het vroeger was.