BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1
Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Bruno » wo apr 28, 2004 10:01 pm

    Indien je zelf iets wenst te organiseren, kan je hier altijd je ideëen posten, en vragen wie interesse heeft mee te doen.
    Aarzel niet, u zelf van uw meest creatieve en organisatorische kant te laten zien.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Kobold
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON di sep 20, 2011 10:44 pm

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Kobold » do sep 22, 2011 10:04 pm

    Wat? in 7,5 jaar niet een die hier wat gepost heeft?
    Hmm, dat geeft te denken om iets te willen organiseren
    gekocht: 69.000km So far: 76.000 km, '97 1.8vvc brg, bodysuit, Dunlop SP sport1, Heritage hardtop, 1e koppakking

    To do: nieuwe bougiekabels, SS coolingtubes, winterbanden (november), distributie + spanrollen en waterpomp, witte knippers, gerookte achterlichten, (laten) detailen

    Wishlist: K&N / Pipercross Viper / MS Vader, 52mm TB, 4-2-1 manifold, sports cat,performance uitlaat
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Luc » do sep 22, 2011 10:20 pm

    je vergist je :wink:

    hier wordt redelijk wat georganiseerd, lees er maar eens alle topics op na.

    16 oktober mag je ook met stip noteren, dan organiseren we een event op het race circuit van Zolder.
  • Avatar gebruiker
    Kobold
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 28
    GeregistreerdCOLON di sep 20, 2011 10:44 pm

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Kobold » do sep 22, 2011 10:24 pm

    Silly me... ik keek alleen naar deze post, en zag de overige voor het gemak over het hoofd..
    gekocht: 69.000km So far: 76.000 km, '97 1.8vvc brg, bodysuit, Dunlop SP sport1, Heritage hardtop, 1e koppakking

    To do: nieuwe bougiekabels, SS coolingtubes, winterbanden (november), distributie + spanrollen en waterpomp, witte knippers, gerookte achterlichten, (laten) detailen

    Wishlist: K&N / Pipercross Viper / MS Vader, 52mm TB, 4-2-1 manifold, sports cat,performance uitlaat
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Luc » do sep 22, 2011 10:29 pm

    het is je vergeven ... :D
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Tukker » vr sep 23, 2011 10:34 am

    Luc schreefColonhet is je vergeven


    het moet niet gekker worden. :wink:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Marcel Smeets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 176
    GeregistreerdCOLON do sep 15, 2011 12:41 am
    WoonplaatsCOLON Landgraaf

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Marcel Smeets » za maart 17, 2012 10:42 pm

    ik zou wel eens willen weten of er belangstelling is voor een leuke toerrit in de eifel duitsland met meerdere MGF.be leden.
    ik zou dit persoonlijk heel leuk vinden en zo leer je elkaar eens persoonlijk kennen.
    ergens in de buurt van mijn woonplaats op een geschikte lokatie zou er dan verzameld kunnen worden ,en vanaf Landgraaf ben je binnen een dik half uurtje in de eifel.
    ik ga daar ook steeds rijden en is een mooie omgeving met veel stuurwerk.
    ook heb je daar vele leuke restaurantjes waar je goed en zeker goedkoop een lunch zou kunnen nemen gezamelijk.
    het is maar een idee maar mij lijkt het leuk.
    het ligt er natuurlijk wel aan met hoeveel MGF / TF we dan zijn, als het er veel zijn dan zal ik eerst even van alles moeten organiseren lokatie , datum en dergelijke.
    wat de route betreft zal niet zo een probleem zijn ik ben nogal bekend daar, zeker wat de mooiste route betreft.
    ik kom daar al jaren eerst met mijn motor en nu met mijn mgf ( lees die van mijn vrouw) :lol:
    dus iedereen die dit ook leuk zou vinden laat jullie reacties eens horen.
    ook als je iets verder af woont , danzal ik zorgen dat het een leuke rit wordt bij genoeg belangstelling, en dat het zich loont dat je iets verder moet rijden voor een mooi gezamelijke toerrit.
    ben benieuwt !!!

    groetjes Marcel Smeets
    Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
    Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
    52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
    middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door RemcovanKuilenburg » zo maart 18, 2012 12:37 am

    We zijn vorig jaar daar met MGFIM11 geweest en het is prima te doen daar. Maar wat je beter kan doen is een eigen topic openen om te vragen of er animo voor is.

    En let even op je hoofdletters etc. :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Bruno » zo maart 18, 2012 5:03 pm

    klopt, een eigen topic, en vul dan in één keer al maar mijn naam in, want ik ga mee.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Andros » ma maart 19, 2012 10:52 am

    Rondje Eifel, niet slecht. Count me in ^^
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Marcel Smeets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 176
    GeregistreerdCOLON do sep 15, 2011 12:41 am
    WoonplaatsCOLON Landgraaf

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Marcel Smeets » di maart 27, 2012 11:26 pm

    Oke jongens, ik zal binnenkort hier eens een topic over aanmaken en dan neem ik een datum ergens begin september, dan zijn de meeste terug van vakantie.

    groetjes Marcel
    Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
    Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
    52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
    middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,
  • Avatar gebruiker
    Sas
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 339
    GeregistreerdCOLON za mei 01, 2010 2:24 pm
    WoonplaatsCOLON Den Helder (NL)

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Sas » wo maart 28, 2012 7:52 am

    Leuk! Ik ga 20 april die kant op (Heimbach) heb daar vroeger gewoond. Veeeeeeel bochten :mrgreen: :mrgreen:
    --- Groetjes Sas ---
    - 2002 Anthracite TF
  • Avatar gebruiker
    Marcel Smeets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 176
    GeregistreerdCOLON do sep 15, 2011 12:41 am
    WoonplaatsCOLON Landgraaf

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Marcel Smeets » wo maart 28, 2012 9:01 am

    hoi Sas, :shock: en hoe kom je dan in Den Helder terecht :oops: is dat niet het einde van de wereld? :lol:
    Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
    Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
    52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
    middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door RemcovanKuilenburg » do maart 29, 2012 8:56 pm

    Ze hebben daar wel een Hotel met de naam Lands End.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Sas
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 339
    GeregistreerdCOLON za mei 01, 2010 2:24 pm
    WoonplaatsCOLON Den Helder (NL)

    Re: Organiseer zelf iets en post het in dit forum-onderdeel

    door Sas » za maart 31, 2012 10:32 am

    Haha iets met familie enzo Marcel :mrgreen:
    Scherp Remco, scherp! Je kunt er overigens heerlijk eten
    --- Groetjes Sas ---
    - 2002 Anthracite TF
BUTTON_POST_REPLY 15 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten