

PatrickT schreefColonGaat er iemand dit jaar nog naar essen toe? ik zelf ga waarschijnlijk wel. alleen ik weet niet wat ik kan verwachten daar? iemand al eerder geweest die me er wat over kan vertellen? is het het waard om erheen te gaan of niet?
en zoja, misschien kunnen we met een paar auto's heen rijden?
Grt,
Patrick
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.