BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
10.-11.02.2018 - Polar Circle voor gekken
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    10.-11.02.2018 - Polar Circle voor gekken

    door Mykel » do nov 09, 2017 2:19 pm

    Afbeelding

    Leve liefhebbers van de (koude) nacht: We gaan door!

    En dit jaar straks in de buurt, dichtbij voor meerijders vanuit Nederland en Vlaanderen !!!

    Omdat ons idee, aanvang februari midden in de nacht met open dak 175 km over de autobahn te rijden alleen geschikt is voor échte gekken, gaan wij dit jaar op carnaval-weekend naar de metropolis - de gekken-regio rondom Düsseldorf (Helau!) en Keulen (Alaaf!).

    20 kamers (dubbel. 77€ per nacht, ontbijt incl.) zijn voor zaterdag tot zondag gereserveerd in
    Hotel am Vogelsanger Weg, Vogelsanger Weg 36, 40470 Düsseldorf
    Aanmelding wordt door ons georganiseerd.

    De agenda is meer of min zo gepland:
    - aankomst op zaterdag, 10.02. rond lunchtijd in Düsseldorf aan de Hotel
    - voor zaterdag middag zullen we nog een plan maken
    - zaterdag avond rond 22 uur start van de Vogelsanger Weg met de klok mee langs de A44, A3, A4, A61, A52, eindelijk via de A44 weer terug
    - rond middernacht treffen bij Markus en de tuin (auto’s kunnen daar geparkeerd blijven)
    - barbecue tot ca. 3:00 uur
    - de laatste nachtbus naar de Hotel rijdt op 3:51 uur

    Wie er wil blijven voor de “Zoch” op green maandag, kan nog een nachtje langer in het hotel blijven, er zijn genoeg kamers verkrijgbaar. Voor zondag vindt er zeker ideeën, wat in Düsseldorf aan te kijken is. Zeer dappere meerijders kunnen ook met de trein (S-Bahn Düsseldorf-Derendorf, ca. 15 minuten van het hotel) naar Keulen rijden … :mrgreen: 8-) :lol:

    Stuur me en PB aub, dan kan ik u op het lijstje zetten. Geef ook aan of het voor een of twee nachten is.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: 10.-11.02.2018 - Polar Circle voor gekken

    door ErikB » vr nov 10, 2017 2:35 pm

    Mooi initiatief !!
    Ik neem het in overweging.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 10.-11.02.2018 - Polar Circle voor gekken

    door Mykel » wo nov 15, 2017 2:02 pm

    Deelnemer lijst tot vandaag:

    01: Susanne en Mykel (DE, incl green maandag)
    02: Natalie en Christian (DE)
    03: Dani en Jan (DE)
    04: Franz (DE)
    05: Karin en Tassilo (DE)
    06: Jürgen (DE)
    07: Maike en Markus DE
    08: Karen en Ken (UK, incl green maandag)
    09: Adrian en Dawn (UK, incl green maandag)
    10: Sue en Ron (UK, incl green maandag)
    11: Malcolm en Kris (UK, incl green maandag)
    12:
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: 10.-11.02.2018 - Polar Circle voor gekken

    door Mykel » vr feb 16, 2018 2:39 pm

    Bericht daarover op de MGCC Duitsland website nu online.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten