




Andros schreefColonJan is ook al op mijn rit geweest, dus... ik ben ewrrrr! ^^





Erwinner schreefColonVanmiddag zonder roadbook met mijn dochter samen een topdag gehad op deze eerste zonnige zondag in de lente! Drempels liggen er wel, maar met hijn hydragas F geen enkel probleem! Enkele highlights omvatten oa:
1. Paleis Soestdijk bij mij om de hoek
2. Via het hoogste Europese klimbos naar de Lage Vuursche
3. Daar eerst even langs nieuwe optrekje van Prinses Bea (Drakestein)
4. Via Maartensdijk naar Groenekan
5. Boerenlandweg op naar Tienhoven
6. Door Maarsseveen naar kasteel Goudestein aan de Vecht (mijn trouwlocatie)
7. Langs de vecht op weg naar Breukelen
8. Via Nieuw Loosdrecht richting Hilversum
9. Door Hilversum langs Groot Kievitsdal
10. Dan weer veilig thuis
Geen idee of dit in de GVR is opgenomen, maar anders voegen we dit zeker weten toe!

Drikje S1 schreefColonHmm, ik kan moeilijk aangeven dat het net even te ver van huis is.
Dus ben ik verplicht erbij te zijn.
Gr. Drikje S1






Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.