BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1
150 Miles of Darkness 15 november 2014
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door camiel456 » di nov 04, 2014 11:43 pm

    Zaterdag 15 november organiseert een kennis van me deze rit/rally.

    Ik ga hem rijden.

    Misschien nog meer geïnteresseerde?

    Hier de link met uitleg:
    http://www.triumph.nl/cth/node/1321

    En het verhaaltje;

    150 Miles in the Darkness 2014

    Tiende “150 miles in The Darkness” 2014
    Er is alweer 1 jaar verstreken en de Tiende “150 Miles in The Darkness” staat weer op de kalender.

    15 November is de start van de “150 Miles The Darkness”.
    De organisatie is in handen van Club Triumph Holland regio Zuid en TRCH Regio Gelderland.

    Ditmaal wordt de rit verreden in het rivierengebied, de start-rust en finish zal plaatsvinden in het centraal gelegen Tiel bij restaurant “De Betuwe” aan de Hoog Kellenseweg .
    We hebben weer een uitdagende rit over prachtige dijkjes en allemaal verharde rallyweggetjes in de route opgenomen. En niet alleen rechtuit, de chauffeur kan zijn hartje ophalen. Het systeem is als vanouds Bol-Pijl met en zonder afstand en een “special” , voor de Sportklasse aangevuld met een traject pijlen kortste route op stafkaart.
    De inschrijving staat open voor alle voertuigen zowel Old- als Youngtimers, voor leden en niet leden van Club Triumph Holland en TRCH.

    De route is klaar en gecontroleerd. De routeboeken kunnen naar de drukker, wat ons nog ontbeert zijn deelnemers .
    U kunt inschrijven via e-mail: regio-zuid@triumph.nl
    Tijdschema; melden v.a. 16.30 uur – rijdersbriefing 17.15uur start nr.1 - 17.30 uur
    Buffet v.a. 21.00 uur finish 00.30 uur.

    De kosten voor dit spannende evenement zijn voor leden € 70.- , voor niet-leden € 75.-
    Hiervoor ontvangt u: rallybord, routeboek, lekkers bij ontvangst, heerlijk buffet tijdens de rust consumpties en niet te vergeten, een uitdaging rijden in het donker over spannende weggetjes.
    Op de website www.triumph.nl onder Regio-Zuid wordt de laatste informatie bijgehouden.
    Inschrijving sluit 8 november.

    Tot ziens in Tiel.
    De organisatie: Koos v. Leeuwen en Bart Cornelissen.

    Onderaan de pagina is een inschrijfformulier te downloaden.

    Oproep.
    Dit wordt onze laatste “150 Miles”, dus als je altijd al van plan was geweest een keer mee te doen, laat dan die gelegenheid niet voorbij gaan. Er hebben zich nog geen opvolgers gemeld voor de 11-de editie, dus als je dit leuk vindt! Wij helpen je graag op weg.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door Mr. Dj M. » wo nov 05, 2014 10:21 pm

    Helaas ben ik dan al bezet, gave rit!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door camiel456 » ma okt 26, 2015 12:34 am

    Afbeelding

    Na het succes van vorig jaar moet ik nog even zeker zijn van mijn planning,
    Maar het idee is dat we weer gaan mee rijden.

    Dit maal over de Kempen als ik het goed begrijp! Bekent gebied voor velen!
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door camiel456 » di okt 27, 2015 9:52 pm

    Zojuist ingeschreven!

    Ontzettend veel zin in!

    Vorig jaar was echt leuk, het temp lag wel hoog, maar dat maakt het beste spannender in het donker.

    Er was vorig jaar ook een industrie terrein afgezet voor alleen deelnemers van de nachtrit, waar een proef gereden kon worden. Nou dat zorgt voor spektakel!

    Ik kijk er naar uit, voor jullie zuiderburen is het nog in de buurt ook! Ik zou zeggen haak aan en schrijf snel in!
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door camiel456 » ma nov 02, 2015 1:02 am

    Niet allemaal tegelijk! :P

    Er rijden meestal allerlei soorten engelse auto's mee, niet alleen Triumph. Ik was afgelopen jaar ook niet de enigste MG.

    Diner is inclusief, dus weer een zorg minder.

    Er waren dit seizoen toch wat weinig ritten vanuit ons forum leden, dan is dit een leuke optie om aan te haken.

    De start en finish is dit jaar in Veldhoven, (onder Eindhoven).

    :proost:
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door Mr. Dj M. » ma nov 02, 2015 1:23 pm

    Kan helaas niet Camiel... :(
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Missedisland
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 81
    GeregistreerdCOLON zo jul 19, 2015 8:36 pm
    WoonplaatsCOLON Zwolle, Overijssel, NL

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door Missedisland » di nov 17, 2015 11:13 am

    Ai ik zie dit net te laat, had eigenlijk best mee willen doen :) Volgend jaar maar eens kijken dan...
    MGF 1999 Tahiti Blue.
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: 150 Miles of Darkness 15 november 2014

    door ErikB » di nov 17, 2015 2:33 pm

    Missedisland schreefColonAi ik zie dit net te laat, had eigenlijk best mee willen doen :) Volgend jaar maar eens kijken dan...

    Dan kan ik nog de rit van de MG Club Limburg (B) aanraden: "Nacht van de doenker wegskes" (5 dec)
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 8 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten