BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Saterday afternoon&evening rit@Antwerp city en port 25/10/14
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Saterday afternoon&evening rit@Antwerp city en port 25/10/14

    door mgf_stefke » di sep 30, 2014 6:34 pm

    beste mg ers
    ik heb intressen om een toerrit (zonder roadboek) te organiseren in Antwerpen en de Antwerpse haven op een zaterdag namiddag en avond in Oktober 25/10/14

    start zou starten aan linkeroever aan park en ride om 12 uur te starten
    vandaar zou ik een rondrit doen door de antwerpse haven ,en via Antwerpse centrum om verschillende leuke unieke locaties te passeren.
    en met als afsluiter ene te gaan drinken enof te gaan eten op de gedempte zuiderdokken of aan de Groenplaats

    voor dat de mg in de garage gaat voor de winterstop :wink:
    Laatst bijgewerkt door 2 op mgf_stefke, in totaal 0 keer bewerkt.
    0472770333
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    Saterday afternoon evening rit @ Antwerp city en port

    door Tommie » di sep 30, 2014 7:28 pm

    Ikke meedoen. Mss een stukje antwerpen haven linkeroever meepakken en de streek rond doel - hulst in de namiddag te doen om daarna de haven rechteroever te rijden.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » di sep 30, 2014 7:46 pm

    Ik kan enkel de 25e maar dan ga ik zeker mee :). Als ik niet moet werken, dan enkel 's avonds...

    Sent from my Xiaomi.
    De nachtspotter!
  • Tommie
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 595
    GeregistreerdCOLON zo apr 06, 2014 4:51 pm
    WoonplaatsCOLON Melsele

    Saterday afternoon evening rit @ Antwerp city en port

    door Tommie » vr okt 03, 2014 8:10 pm

    Menne alfa maat gaat ook mee. ,nu dat er toch al een vreemde eend in de bijt bijzit.
    1999 MGF Anthracite
    2003 MG TF Trophy Blue
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten