BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Niederrhein Tour 2014 - restplaats - Zondag meerijden
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Niederrhein Tour 2014 - restplaats - Zondag meerijden

    door Mykel » wo aug 06, 2014 9:56 am

    Hi buren,

    verrassend is nog een plaats vrij geworden voor de Niederrhein Tour 2014 (12 t/m 14 september), en ik heb ook de registratie voor de "dagje uit" meerijders op de Zondag met opgesteld. Meer informatie krijg je hier:

    http://mgf-tours.de/?3._Niederrhein-Tour_2014

    VG
    Mykel
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Niederrhein Tour 2014 - restplaats - Zondag meerijden

    door Rob » do aug 07, 2014 1:53 am

    Hey Mykel,
    Wat leuk weer wat van jullie te horen. Wij waren heel graag meegegaan. Ik denk echter dat wij tegen die tijd al weg zijn.
    Doe iedereen de groeten van ons en veel plezier.
  • Avatar gebruiker
    Mykel
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 168
    GeregistreerdCOLON vr jul 22, 2011 11:39 pm
    WoonplaatsCOLON Schwalmtal (Duitsland)

    Re: Niederrhein Tour 2014 - restplaats - Zondag meerijden

    door Mykel » vr aug 08, 2014 1:46 pm

    Hi Elena en Rob,

    ja, het was een beetje rustig worden voor mij hier op mgf.be. Nieuwe werkplaats sinds februari, heel veel te doen en dan ook nog diverse MG evenementen te bezoeken (Stoneleigh, Silverstone …) Maar ik hoop toch, dat ik hier wat regelmatiger kan kijken en schrijven. Ik wens u het beste met de overzee verhuizing, wanneer is ’t nu precies?

    Oh, en de Tour is nu ook vol.
    MGF: bouwj 1997, 290tkm (!), BRG HAM, zwart leer
    MGTF: bouwj. 2004, rechtsstuur, Monogram Spectre, zwart leer, Chrome en Sports Pack
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten