BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1
Opening Van der Kooi in Houten
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » wo jun 18, 2014 9:32 pm

    Misschien ook maar even hier posten? Er zitten hier volgens mij ook wel een aantal Lotus eigenaren in spee. Ik ga er in ieder geval naar toe.


    Echt veel is er niet over gecommuniceerd maar a.s. zaterdag 21 juni om 14.00 uur is de opening van het nieuwe pand van Van der Kooi in Houten.

    Van hun website:
    VERHUIZING IN VOLLE GANG !!!
    Amsterdam is al gesloten, alles is nu in Houten.
    Lochem is nog volop bezig met de verhuizing.
    Zaterdag 21 Juni vieren we de opening en u bent natuurlijk van harte welkom vanaf 14 uur.
    De openingshandeling vindt om 15 uur plaats.
    Vanwege de verhuizing zijn we tijdelijk zeer slecht bereikbaar.


    Via de Lotus Club Holland:

    Vol trots nodigen wij u als relatie van Van der Kooi Sportscars in Lochem en Amsterdam

    uit voor de feestelijke opening van de nieuwe, centrale locatie.
    Op zaterdag 21 juni heten wij u daarom van harte welkom op het volgende adres:
    Meidoornkade 18, 3992 AE Houten.

    Programma:

    14:00u.: Ontvangst met aperitief
    15:00u.: Openingswoord door Jean-Marc Gales - CEO Group Lotus,
    Clive Chapman - Directeur Classic Team Lotus
    16:00u.: Hapje & drankje
    20:00u.: Einde

    Wij verzoeken u vriendelijk ons te informeren of u van de gelegenheid gebruik wenst te
    maken de opening met ons te vieren.
    Laat ons dat a.u.b. weten via info@vanderkooisportscars.nl.

    Wij zien uit naar uw komst!
    Familie Van der Kooi & Team




    Net nog even wat meer informatie gevonden, Clive Chapman (zoon van) is ook aanwezig:

    Van der Kooi Sportscars, importeur van Lotus, Noble en Caterham, opent zaterdag 21 juni het nieuwe onderkomen in Houten. De onderneming opereerde tot dusver vanuit twee vestigingen in Lochem (Gelderland) en Amsterdam.

    Het nieuwe onderkomen was eerder in gebruik door Alfa Romeo Nederland en Jaguar Nederland en is 2.200 m2 groot.
    Importeur Jan van der Kooi spreekt van een logische stap. ‘We realiseren niet alleen een kostenbesparing, maar we kunnen klanten nu ook alles onder één dak aanbieden. We zijn nu centraal in het land gevestigd. Bovendien hebben we niet langer te maken met ruimtegebrek en parkeerproblematiek, zoals in Amsterdam het geval was.’

    De opening van het onderkomen aan de Meidoornkade 18 in Houten wordt 21 juni opgeluisterd met de aanwezigheid van Jean-Marc Gales, ceo van Group Lotus, en Clive Chapman, directeur van Classic Team Lotus. Clive is de zoon van de in 1982 overleden Lotus-oprichter en Formule 1-teambaas Colin Chapman. Zondag 22 juni is er voor klanten Open Huis. - See more at: http://www.bovagkrant.nl/prikbord/item/ ... SPHHx.dpuf
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door camiel456 » do jun 19, 2014 7:10 am

    Dat is wel leuk!

    Ik ga kijken of ik misschien last minute nog even kom.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    Drikje S1
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 375
    GeregistreerdCOLON zo jan 03, 2010 8:37 pm
    WoonplaatsCOLON Hilversum en Oud-Loosdrecht
    CONTACTCOLON

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Drikje S1 » do jun 19, 2014 12:41 pm

    Ca. twee weken geleden had ik van van der Kooi de uitnodiging al ontvangen. Hierbij besloten dat ik zondag langs ga.

    Gr. Drikje S1
    Honda NSC50R scooter
    Lotus Elise S1 bj. 06-1996. chassis nummer 21.
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » za jun 21, 2014 1:15 pm

    camiel456 schreefColonDat is wel leuk!

    Ik ga kijken of ik misschien last minute nog even kom.

    Ga je nog?
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » zo jun 22, 2014 9:31 am

    Was een leuke dag. Veel bekenden gesproken. Alleen Pete was er van het MG forum (die ik heb gezien dan). Er stond nog wel een MG B.


    AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
    Lotus Elise S2 111s
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Mr. Dj M. » zo jun 22, 2014 1:15 pm

    Leuke foto's en geweldig dat blauwe carbon thumbsup
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door camiel456 » zo jun 22, 2014 8:14 pm

    Nee helaas niet meer gered, wel jammer als ik dat zo zie!

    Maar vandaag naar Paleis het Loo geweest, naar concours elegance. ook leuk
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » di jun 24, 2014 3:54 pm

    camiel456 schreefColonNee helaas niet meer gered, wel jammer als ik dat zo zie!

    Maar vandaag naar Paleis het Loo geweest, naar concours elegance. ook leuk

    Ja daar was ik ook maar dat had ik net al in jouw topic geschreven ;) Ben je daar dus misgelopen.
    Lotus Elise S2 111s
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Opening Van der Kooi in Houten

    door Sander » zo jun 29, 2014 10:05 pm

    Ik ben vandaag langs geweest en heb even door de ruit de showroom in gekeken. Staat een hoop mooi spul. Frappant dat in de 10 minuten dat ik er was minimaal 10 mensen het zelfde idee hadden. Er kwam ook nog een Elise langs gereden.
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » di jul 01, 2014 2:22 pm

    Blijkbaar een leuke trekpleister voor Houten :)

    Die M600 stond er niet meer hè?
    Lotus Elise S2 111s
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Sander » di jul 01, 2014 11:00 pm

    nee helaas
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    Re: Opening Van der Kooi in Houten

    door Coen » vr jul 04, 2014 1:17 pm

    Lotus Elise S2 111s
BUTTON_POST_REPLY 12 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten