

Bart-K schreefColonTop idee, afhankelijk van de datum ben ik erbij











Andros schreefColonIk heb ooit es een overnachting gehad op een camping aan de mont noir bij Westouter en de heuveltjes smaakten naar meer. Had toen de MG nog niet btw. 200km lijkt mij er wat veel en als ik een verzoekje mag doen, brouwerijk in Westvleteren
. Maar ik heb zeker interesse



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.