door Bruno » ma sep 05, 2005 11:26 pm
Ik zou van Sanders' initiatief van vorig jaar een jaarlijks evenement willen maken en in Oktober een dynojet willen laten plaatsvinden.
Meer details krijgen jullie van Sander, maar een 10tal deelnemers is een maximum. Indien we dit wederom halen zullen de kosten ook deze keer zeer bescheiden blijven.
Doe je het niet zo zeer voor het weten wat je F presteert, dan is het zeker een aanrader, om erbij te zijn voor de gezeligheid. Dus t'is niet omdat je komt, dat je MOET meedoen, gewoon aanwezig zijn kan dus ook. Andere wagens mogen ook meedoen, maar wederom krijgen de MG's voorrang.
ik stel 22 of 29 oktober voor.
- Bruno
- ...
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer