als er iemand zin moest hebben op 3 december word er in zolder een drift chalenge gehouden, en omdat een mgf achterwielaangedreven is dacht ik dat word leuk
de details kan je vinden op http://www.eranracing.be/
grtjs
mg metro man


John schreefColondit is pas mooi door de bocht driften:
http://www.malgusto.com/videosonline/pl ... deportes51
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.