Van Gogh rit 25 augustus 2013
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Andros » di jul 02, 2013 9:52 pm

    Het valt mij op dat er deze zomer een beetje weinig ritten zijn vanuit mgf.be . Dus ik kijk in mijn eigen streek eens om mij heen en zie eigenlijk maar zat leuke wegen met bossen, bochten, leuke dorpjes en fatsoenlijke horeca. Tijd om hier ook eens een rit te organiseren. Sommigen weten dat ik het eigenlijk al langer van plan was maar ben er eens voor gaan zitten. De route heb ik zo goed als af en ga ik de komende tijd nog even testrijden en de foutjes eruit halen.

    Bij deze nodig ik jullie uit voor een rit in de omgeving Essen (B), Zundert (NL) en Etten-Leur (NL) op 25 augustus 2013. De streek is uiteraard bekend van een oud-inwoner van Zundert, de schilder Vincent van Gogh. Je komt hier en daar nog aanwijzingen tegen van de vroege jaren van de schilder. Ik heb de rit daarom heel origineel de Van Gogh rit genoemd :)

    Afbeelding

    De start is rond 11.00 - 11.30 bij de Bakkersmolen aan de Sint Jansstraat 238, 2910 in Essen-Wildert (B). Verzamelen vanaf 10.00, je kunt in de taverne terecht voor een ontbijt en ook de molen en stoommachine van de bakkerij zijn een aanrader voor de liefhebber.

    Afbeelding

    De lunch staat gepland bij herberg 't Pannehûske in Achtmaal

    Afbeelding

    Het eind van de rit bevindt zich bij restaurant Huis Den Deijl in het Mastbos bij Breda. We sluiten hier af met een drankje en degenen die willen kunnen ook een hapje eten.

    Afbeelding

    Dus, wie gaat er mee :D ?

    *Eventuele wijzigingen voorbehouden*
    Laatst bijgewerkt door 7 op Andros, in totaal 0 keer bewerkt.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Andros » di jul 02, 2013 9:53 pm

    Hieronder de lijst. Ik ga er vanuit dat iedereen met de lunch mee eet. Laat wel even weten of je 's avonds mee eet en met hoeveel mensen. Liefst voor 17 augustus. Dit in verband met reserveringen :)

    Deelnemerslijst:

    - Andros & Co (eten beiden mee)
    - Tom & Co (eten ook mee)
    - Rick (eet ook mee)
    - JohanQ
    - Carl (OV) (eet mee)
    - mgf_stefke (eet waarschijnlijk mee)
    - Sjonnie & Co (eten niet mee)
    Laatst bijgewerkt door 8 op Andros, in totaal 0 keer bewerkt.
    De nachtspotter!
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Bruno » di jul 02, 2013 10:49 pm

    Kijk, dat is met een initiatief onverwacht straf uit de hoek komen !
    Mijn complimenten..... :applaus:

    Heel jammer echter dat ik die dag onmogelijk erbij kan zijn..... :stress-{
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door ttdesign6 » di jul 02, 2013 10:54 pm

    Deelnemerslijst:

    - Andros & Co (eten beiden mee)
    - Tom & Co (eten ook mee)

    Ziet er vast klasse uit thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Andros » di jul 02, 2013 10:57 pm

    Allez jongen, nou zet ik dit es door, kan de Bruno weer niet :P . Nja, dat blijf je toch houden met data. Overigens een kleine tip voor mensen die een voorproefje willen, volgende week vrijdag en zaterdag wordt er in de streek de GTC Rally verreden. De bekende "nacht van Achtmaal" is terug en stukken van het parcours heb ik ook in de rit zitten. Ik ben er dit jaar te laat voor, wellicht dat ik volgend jaar eens een rally rit kan uitstippelen vlak voor de echte rally begint. De baan wordt een dag eerder al klaar gezet, kan eens een leuke wending zijn voor een MG rit (uiteraard wel wat schuiven met de onverharde stukken). Voor meer info: http://www.gtcrally.eu/
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door ttdesign6 » di jul 02, 2013 11:15 pm

    Klinkt goed haha, even de auto intapen zodat het grind hem niet beschadigt :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Bruno » di jul 02, 2013 11:17 pm

    kom ik toch met de racer dan ... :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Andros » di jul 02, 2013 11:19 pm

    Schrijf je in zou ik zeggen. Rally niets voor jou eigenlijk Bruno? Je hebt racewagens zat, eentje er bij voor een iets andere tak, kan leuk zijn voor 8 on track ;)
    De nachtspotter!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Rick » wo jul 03, 2013 12:10 am

    Deelnemerslijst:

    - Andros & Co (eten beiden mee)
    - Tom & Co (eten ook mee)
    - Rick (eet ook mee)
    -
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • pablo_o2
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 110
    GeregistreerdCOLON vr jan 07, 2011 3:25 pm
    WoonplaatsCOLON Zoersel, België

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door pablo_o2 » wo jul 03, 2013 2:27 pm

    Dammed, ik moet werken. En de grensrit kan ik ook al niet mee maken (vakantie).
    Ben 8 en 9 augustus wel in Wielingen (D) voor de 50e verjaardag van de Mercedes SL.
    Toch 1 clubrit deze zomer...
    Ik kijk ook uit naar de Gooise vrouwenroute :whistle)
    2002 Mgf Trophy
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door luigi1515 » do jul 04, 2013 4:48 pm

    Tja, weer een zondag.
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Sergiosios » do jul 04, 2013 8:39 pm

    Ook ik moet werken die dag.. :-s
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door JohanQ » do jul 04, 2013 10:56 pm

    Ben erbij, lijkt me een mooie rit.
    Ik moet helaas afzeggen voor morgen, alvast morgen een fijne rit. thumbsup
    Laatst bijgewerkt door 1 op JohanQ, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Andros » vr jul 05, 2013 1:06 am

    Eet je mee Johan :) ?
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Van Gogh rit 25 augustus 2013

    door Bart-K » za jul 06, 2013 11:58 am

    Ivm werk kan ik nu nog geen toezeggingen doen maar zou hier graag bij willen zijn.
    Wanneer wil je uiterlijk weten of iemand meegaat of niet??
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten