We zullen starten in Niftrik bij hotel/restaurant Hoogeerd waarna we richting Duitsland zullen gaan en in Groesbeek bij de Zevenheuvelenweg zullen eindigen.
De start zal rond 10:30 zijn bij restaurant Hoogeerd. Verzamelen vanaf 10:00.

Adres: Maasbandijk 10, 6606 KB Niftrik
We gaan lunchen bij restaurant Merlijn in Grafwegen.
Aan het eind kunnen we een drankje doen bij restaurant Sionshof en voor degene die willen een hapje eten.

Camiel heeft een aantal foto's online gezet, zie onderaan in dit topic.
Het enigste wat ons nog rest is:
Met inschrijven
Wie gaan er mee:
- Camiel
- Rick
- Sergio
- Tukker. Tom & Michael
- Jan en Hedwig
- JohanQ
- John (OV)
- Gille (ov)






